شبكة منتديات الفرسان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكة منتديات الفرسان

للمراسله علي mohanouna7957@gmail.comاوmohanouna7957@hotmail.com انضموا الي مجموعه mohanouna7957@googlegroups.com

الرئيسيةفلسطين الحرهأحدث الصورالتسجيلدخول

فنان المبدعين

كاتب الموضوعرسالة
فنان المبدعين

فنان المبدعين Empty
مُساهمةموضوع: فنان المبدعين   فنان المبدعين I_icon_minitimeالخميس مايو 29, 2008 4:34 am

[center][color:a237=#0000ff][b][font:a237=Comic Sans MS][size=21]محمود عويضه
فنان المبدعين

مديرعام المواهب السنمائيه للعدل فيلم للموقع الرسمى فقط ومشرف الدعاية الخارجية لشبكه عالم الإبداع ومشرف مواهب سينمائية
لشبكه فنان فوريو وحاليا مشرف اكاديميه الفنون لشبكه قناة مودون الفضائية وعضو مدرسه السينما والتلفزيون مصر ومدير عام شبكه فنان المبدعين لكل المبدعين وهذة ألشبكه الخاصة بي الذي صنعتها بالحب والعطاء والتعاون مع الدول الأخرى ومنها المغرب وفلسطين والكويت والسويد والأمارات وقطر والسعودية ومصر أم الدنيا وبجد أنا بعتز بحبي للناس ومساعدة الآخرين لأنني مخلوق لمساعدة الآخرين
لأنى حاسس بيهم وبجد أنا من قلبي وبقول إن ربنا يقف جنب كل موهوب وكل شخص عاوز يوصل وبجد الحلم مش صعب الحلم ممكن يتحقق مع كل العالم وبجد ياريت نستخدمه استخدام كويس علشان الناس تحبه وأنا بجد بهدى هذة الكلمات لكل موهوب ودي من تأليفى ويارب تعجبكم جميعا لأنى بحبكم جميعا وياريت تحبوني انا كمان
اهداء من قلبى الى كل حلم
........................
بنحلم باية واحلامنا اية
احلام بسيطة نفسنا نحققها
نفسنا نعيش فلا امان
مع قلب كلة حنان
نفسنا فى سلام
مش اى كلام
نفسى الحب يملى قلوب الناس
ويبقة كلة احساس بجراح الناس
ننسى الظلم ننسى الجرح ننسى القسوة
يالة نحلم احلامنا الجمية